Insibio d.o.o.
Liminjanska 96
6320 Portorož
T: +386 70 66 66 64
E: info@insibio.si
Cene izdelka, ki so objavljene na spletnih straneh https://www.insibio.si veljajo na dan objave. Cene veljajo do dne objave novega cenika na spletni strani www.insibio.si. Vse navedene cene za vse izdelke so v EUR in ne vključujejo DDV, saj nismo zavezanci za DDV.
Naročanje izdelkov poteka preko telefona in sicer od ponedeljka do petka od 08:00 do 16:00 ter ob vikendih in praznikih od 08:00 do 12:00, na spletni strani www.insibio.si, ter preko elektronske pošte na info@insibio.si. Naročnik pri nakupu navede naslednje podatke: Ime in priimek, naslov, telefonsko številko (pri naročilu prek spleta tudi elektronski naslov za potrditev naročila) ter naročeno storitev ali blago.
Izdelki, ki so na zalogi bodo praviloma dostavljeni v naslednjih dveh do sedmih delovnih dneh po oddaji naročila. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo stroški pošiljanja. V kolikor je poštnina brezplačna ali v drugačnem znesku, bo kupec pred zaključkom naročila ustrezno obveščen. Pri prevzemu odkupne pošiljke v primeru plačila s plačilnimi karticami, lahko dostavna služba zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku.
Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bo o tem kupec obveščen preko kontaktnih podatkov, ki jih je kupec posredoval ob naročilu, ob tem bo kupec obveščen o skrajnem dobavnem roku. Maksimalen dobavni rok je 45 dni.
Če kupec želi preklicati naročilo, to lahko stori vse do takrat, ko naročeno blago ni odposlano, in sicer po telefonu, s klicem na telefonsko številko: 070 66 66 64
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročeno blago dolžan prevzeti in za njega plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame in je po preteku čakalnega roka pri dostavni službi le-to vrnjeno na naslov ponudnika, se to ne šteje kot odstop od pogodbe, torej je slednja še vedno veljavno sklenjena in se zato smatra kot zamuda zaradi nesprejema izpolnitve pogodbe s strani kupca. V tem primeru kupec ponudniku povzroča finančno škodo in je tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in vračanja naročenega blaga ponudniku; plačilo stroškov embalaže uporabljene za pošiljanje blaga, ki je ni mogoče ponovno uporabiti ter za plačilo operativnih in administrativnih stroškov nastalih pri odpremi/pakiranju naročenega blaga, za kar mu bo ponudnik izstavil zahtevek za povračilo škode v obliki računa. Ob izdaji zahtevka za povračilo škode si ponudnik v skladu s 106. členom OZ pridrži pravico odstopa od pogodbe. V primeru neplačila računa ponudnik terja plačilo slednjega v postopku izvršbe na podlagi verodostojne listine.
Obvezna garancija velja za blago, za katero vsakokratno veljavni Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, tako določa. Prostovoljna garancija velja za tisto blago za katero ponudnik izrecno navaja, da izdaja garancijo. Opredeljeno blago ima garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski list ter reklamacijski zapisnik sta priložena k izdelku. Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se kupec lahko obrne na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na reklamacijskem zapisniku, ki je priložen k vsakemu izdelku. Garancijo je možno uveljavljati z izpolnjenim reklamacijskim zapisnikom (v primeru, da reklamacijski zapisnik ni pravilno izpolnjen oziroma nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa). Garancija za vse izdelke je 12 mesecev, razen za izdelke pri katerih je drugače določeno.Garancija ne velja v primerih okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela…); okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblaščena za popravilo artikla ; okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu; okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka; okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom.
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če kupec meni, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvesti ponudnika, lahko zahteva, da ponudnik: brezplačno odpravi stvarno napako na izdelku ali; vrne del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali; izdelek s stvarno napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali; vrne celotni plačani znesek brez stroškov pošiljanja.
Svoje pravice iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja 24 mesecev od prevzema izdelka.
Izdelek dostavite v pregled ponudniku. Pri pošiljanju izdelka na naslov ponudnika upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejema, pošiljka mora biti poslana priporočeno. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, ponudnik zahtevi ugodi v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvesti, da je napaka sporna.
V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (s priporočeno pošiljko), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja drugačna, odstopi od nakupa.
Potrošnik o odstopu od nakupa in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko številko 070 66 66 64 ali pisno na elektronski naslov info@insibio.si, oziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najde tukaj => OBRAZEC. V primeru odstopa prek obrazca mora obrazec posredovati na naslednji naslov: Insibio d.o.o., Celovška 69C, 1000 Ljubljana. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Za primere pri katerih ponudnik omogoči testno obdobje, omogoča kupcu odstop od pogodbe v kolikor na vrnjenem izdelku ni madežev, umazanije, telesnih tekočin. V času testnega obdobja mora biti izdelek zavarovan na način, da bo primeren za vračilo.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, razen za primere iz prejšnjega odstavka, pod pogoji navedenimi v prejšnjem odstavku. Potrošnik sme opraviti ogled blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da podjetje lahko po odstopu od pogodbe zahteva odškodnino zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka po sodni poti (9. odstavek 43.d člena ZVPot).
Pri vračilu izdelkov potrošnik ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.
Slednjega mora poslati podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Vrnjeno naj bo z originalno embalažo. Ponudnik predlaga, da kupec previdno odpre embalažo in jo hrani v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Tudi vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Vračilo plačil bo opravljeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago (5. odstavek 43.d člena ZVPot). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Stroške vračila iz naslova odstopa od pogodbe po 7. odstavku 43.d člena ZVPot krije kupec.
Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v primeru če je že odprl varnostni pečat oz. odpakiral iz originalne embalaže, katerih predmet zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, oz je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na sedežu podjetja, na tel. številki 070 66 66 64 ob delovnikih med 9. in 17. uro ali na e-mailu: reklamacije@insibio.si. Na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ponudnik izjavlja, da ne sodeluje z nobenim izvajalcem IRPS.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 666 664 ali po elektronski pošti na info@insibio.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@insibio.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru, da se spor ne more sporazumno rešit se reševanja zadeve rešujejo na Okrožnem sodišču v Kopru, Ferrarska 9, 6000 Koper.
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošta Slovenije (15 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.
Stroški neprevzema naročenih artiklov vključujejo 2x poštnino, stroške obdelave naročila, embalaže in pakiranja.
Osebni podatki kupca, ki jih zaupa ob naročilu, bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter v primeru podanega soglasja za občasna obveščanja o novostih. Uporabljeni bodo samo v interne namene in jih brez izrecnega dovoljenja nikoli ne bodo posredovani tretji osebi. Vse pogodbe o nakupu so shranjene na sedežu podjetja. Kupec lahko pisno zahteva kopijo pogodbe o nakupu.
Insibio d.o.o. ne daje nobene garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali drugačne odgovornosti za napake ali opustitve v vsebini objavljene ponudbe. Insibio d.o.o. ima pravico, da kadar-koli in brez predhodnega obvestila spremeni pričujoče pogoje poslovanja in cene izdelkov z ažuriranjem te objave. Ti splošni pogoji so objavljeni na spletni strani www.insibio.si in so priloga h kupljenemu izdelku v pisni obliki, in sicer se praviloma nahajajo na hrbtni strani računa.
Kupec prejme davčno potrjen račun skupaj z dobavljenim izdelkom.
Ti splošni pogoji veljajo od 17.02.2020 dalje.
Spletno mesto na naslovu https://www.insibio.si uporablja piškotke. To so majhne tekstovne datoteke, ki jih strežnik pošlje na uporabnikov brskalnik z namenom delovanja storitev, ki brez tega ne bi bile mogoče, statističnih analiz in prikaza multimedijskih vsebin.
Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite preverite v spletnem brskalniku, ki ga uporabljate.
V podjetju Insibio d.o.o. ter v spletni trgovini insibio.si spoštujemo vašo zasebnost ter skrbno varujemo vaše osebne podatke.
Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje in uporaba predstavljajo neločljiv del Splošnih pogojev poslovanja, zato priporočamo, da jih preberete v celoti.
Naše poslovanje je skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Upravljavec osebnih podatkov je podjetje Insibio d.o.o., v nadaljevanju upravljavec.
O registriranih uporabnikih in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:
Vaše osebne podatke pridobivamo na več načinov, ko:
Osebne podatke lahko v nekaterih primerih pridobivamo tudi iz drugih virov, če je za to podano vaše soglasje. Takšen primer je na primer plačilo s kartico, ko od ponudnika procesiranja
kartičnih plačil prejmemo informacijo o veljavnosti vaše kartice ter uspešni/neuspešni transakciji.
Prek Facebooka in drugih družabnih omrežij, Googla ter drugih podobnih ponudnikov pridobivamo podatke, za katere ste jim to dovolili.
Podatke registriranih uporabnikov uporabljamo za:
Pogoji sodelovanja v posamezni nagradni igri in obdelava podatkov ter objava nagrajencev, so določeni in zapisani na straneh splošnih pogojev nagradnih iger ter v vsaki nagradni igri posebej.
Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.
Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:
Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.
Vaše osebne podatke hranimo in obdelujemo v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler je to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.
Podatke, ki so pridobljeni na podlagi soglasja oz. privolitve, hranimo do preklica.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
Uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi zašifriranje vseh informacij med vašim računalnikom in našim strežnikom.
Dostop do vaših osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom.
Kot naš uporabnik imate vse pravice, ki izhajajo iz zakonodaje. Tako:
.
Morebitne ostale pravice, ki tukaj niso navedene, lahko uveljavite tako, da nam pišete na info@insibio.si
Velja od 01.10.2020